Svar på frågestund #1

Är du bortskämd? Nej absolut inte. Eller asså jag kan erkänna att jag får en hel del saker av min familj och så och jag uppskattar verkligen verkligen allt jag får. Men sen så tycker jag bortskämd är när man får en massa saker och inte uppskattar det
 

Den bästa presenten du någonsin fått? Oj silken svår fråga, om jag måste välja så måste det vara resan till London, min Daniel Wellington klocka och min iPad

 

Betalar du dina kläder själv? Om jag verkligen behöver kanske ett par nya jeans så är det klart att mina föräldrar betalar det men ska det bara vara så spontant så brukar jag betala det

 

Vilken frukt är din favorit? Vindruvor 

 
 
Kan du göra ett collage och visa hur du tycker är fint att matcha bootcut jeans? Absolut, jag älskar ju vita jeans så detta tycker jag är fint om man ska ha bootcut jeans. Man kan även byta ut uggsen mot låga converse. Och byta ut långarmad till en enkel t-shirt. Sen att matcha med smycken. Åhh laavv it
 
Bootcut
 
Vilket pogram tittar du helst för? Jag brukar inte titta på tv program så mycket. Men när jag väl gör det så brukar det va, Top Model. Eller om kanske Johan Falk eller Annica Bengtzon serien
 
Vad har du för mobil just nu? iPhone 5 vit
 
Favorit färg? Ljus rosa & Korallfärg tycker jag om väldigt mycket
 
Är du ansvarsfull? Ja
 
Vilket sminkmärke sminkar du dig med? BareMinerals
 
Får du pengar av dina föräldrar t.ex månadspeng? Jag får månadspeng, och sen så får jag pengar om jag kanske ska på bio med vänner eller fika i stan med någon eller om jag kanske hjälper till med något hemma!
 
Vart handlar du dina kläder? Det är lite olika, H&M, GinaTricot, Zara, JC, Circus ibland, osv. det är jätte olika haha. 
 
Har du en bra relation med din morbror ? Eftersom ni gör en hel del saker tillsammans ;) Ja jag & min morbror har en väldigt bra relation & det är jätte roligt. Vi kan prata om det mesta, gå och shoppa på stan, fika tillsammans, åka på mini roadtrips. 
 
Favorit rockband ?  Shit, lyssnar verkligen knapt på något rockband, inte riktigt min stil haha. Men Nickelback är ett bra band 
 
Hur kommer det sig att du började fotografera? Vad fick dig intresserad? Jag har alltid haft en thing för att fotografera, det har alltid funnits där & Bingo Rimer har alltid varit en stor idol så tror det kommer lite därifrån också haha. 
 
Har du alltid sjungit? Nästan, jag har gått i kör i 8år sen så går jag i musikklass så ja.
 
Vart har du gjort din header? Picasa och PicMonkey
 
 
 
  





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?