Svar på frågestund #2

Favorit klädmärke? Hunkydory, odd molly, fira. 
 
Favorit skor? Förtillfället är det mina Nike air Max & mina uggs
 
Favoriter inom musiken? Christina Aguilera, Beyonce & Shakira
 
 
 
Vad är du mest nöjd med hos dig själv? Mitt hår haha 
 
Om du fick välja mellan Kroatien och Grekland, vart skulle du bosätta dig i en månad? Oj.. shit. Tror grekland
 
Stjärntecken? Lejon 
 
Vad jobbar dina föräldrar med? Min mamma jobbar med förståndshandikappade & min pappa är elektriker 
 
Instagram eller snapchat? Instagram
 
 Kan du inte göra fler dagens outfit inlägg? Fixar vi :) 
 
Hur dog din morfar? sånt frågar man inte :) / sara 
 
Vad är pedant? Asså vad menad med det? Ja, jag vill lixom att allt ska vara perfekt & på sin plats hela tiden typ.
 
Vad är svårast med skolan? Matte.
 
Vilket är det "bästa" landet du besökt? Italien & England 
 
Vilken maträtt är den ultimata på en fredagskväll? På sommaren, grillat. Annars kyckling 
 
Vad lägger du helst pengar på smink eller kläder? Kläder 
 
Biggest wantie? Primeboots !! 
 
 
Kan du inte lägga ut bilder på ditt rum? Yes I will. 
 
Våfflor/pannkakor? Pannkakor, nothing beats that 
 
Har du en "bucketlist"? Oh yes! 
 
Hur känner du Hanna fransson? Min kusin är bästavän med henne, sen har vi typ snackat och hon har fotat mig osv, ja ungefär så hehe. 
 
Vilken skola går du på & vilken klass? Wieselgrensskolan, 8M. 
 
 
 
 Nästa del kommer på måndag :)
 
 
 
 
 
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?