Svar på frågestund #3

Det bästa i ditt liv? Familj, vänner, mat 
 
Favoritmascara? maybelline new york the falsies volum' express - hehe
 
Vilken är din favorit kaka? Gifflar
 
en bra och en dålig egenskap med dig? Bästa: jag bryr mig om folk - Sämsta: har noll fantasi
 
förlåter du folk lätt? Det beror på vad som hänt
 
Får du mycket pengar av dina föräldrar ? Jag får månadspeng sen om jag kanske ska till stan med vänner eller något så brukar jag få pengar
  
Te vs kaffe? te ju 
 
Vad fick dig att börja blogga? Jag var 10 och ensam hemma... typ.
 
favorit film? Abduction
 
Storlek i kläder? mina kläder är specialdesignade för mig. skooja men 36. 
 
Dröm resemålet går till...? behövs det inte ens ord? 
 
 
instagram vs fb vs twitter? Instagram!
 
Är du alltid dig själv när du bloggar ? Försöker väl det iallafall.
 
sommar vs vinter? sooooommar, jag är en sommarmänniska till 110%
 
Antal besökare? 40+ 
 
När fick du reda på att du hade dyslexi och ur påverkar det din skolgång? 3 år sedan, och ja det är klart det har men sen har jag ju ändå kämpat så det har gått bra ändå. 
 
Hur många hål har du i öronen? haha 6stycken
 
Några modetips inför våren? kjolen har blivit mer och mer i fokus på senaste tiden och collegetröjor med tryck är trändsäkert till våren, korta tröjor, sneakes och mönster och korallfärgat! Trendsäkert. Detta kommer jag defenitivt köra på !!
spring 2
 
Favorit serie? One Tree Hill, även om jag gillar väääldigt många! 
 
Har du bra relation med dina föräldrar & syskon? Yes
  
Favorit tröja? min fuck tröja
 
Favorit parfym? Ralph Lauren Big Pony Women #2 Pink 
 
När går du upp på morgonen när du ska till skolan? 6.00, fast har sovmorgon vissa dagar så då är det väldigt olika. 
 
Vart har du varit någonstans? (Rest) Om du menar utomlands så Italien & Kroatsien, Mallorca, Sri Lanka sen såklart Danmark :) 
 
del 4 kommer senare i veckan :)
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?