Lördag

Hej igen, lördag idag är jag är fortfarande lite trött efter bilresan hela dagen igår med Nathalie. Jag har haft ett par riktigt bra dagar i Karlstad. På onsdagen när jag kom fram så snöade det en del men jag och Natha gick i stan och snackade massa, shoppa lite, och vi fikade på Espressohouse. Riktigt mysigt. Sen så åkte vi vidare till Lager 157 och shoppade lite till. Sen på kvällen kollade vi på skräckfilm men några av hennes vänner på skolan. På torsdagen så hade hon en lektion så jag var kvar på henne rum och slöade lite. Sen så åkte vi och handlade lite småsaker till kvällen, & då på kvällen så käkade vi tacos, tittade på White house down och åt maränsviss, så jädrans gott. På fredagen så åkte vi hem till skåne igen, vi tog även en sväng in om ullared min handlade inget speciellt för vi orkade knappt gå där haha. Så vid sju tiden var jag hemma igen. Har haft ett grymt bra lov. XOXO
 
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?