torsdagsgästblogg

emelies uppdatering går upp och nej, ja & jag rycker in för har läst samma inlägg för många gången dem senaste dagarna, hehe. hej förresten, sara här. kanske inte svårt att gissa. inte för jag har något roligt att skriva om. ååh nu kom jag på en sak, hatar vad jag precis gjorde. typ bloggare som säger skriver typ "hej, idag har jag inget att blogga om men..." man bara whaaat. oj, som ni ser är jag och Emelie väldigt olika på hur vi skriver inlägg. jag blandar och är typ spontan. hennes inlägg är fina och väl genomtänkta, haha. om ni tycker att jag är dryg kan ni sluta läsa för jag tänkte skriva ett tag till ;). idag är det torsdag, bästa "riktiga" dagen på veckan. lixom fredag räknas inte för det är... fredag. älskar torsdagar, dagen går fort i skolan, helt okej lektioner. träning på kvällen och oftast inte jobbiga läxor. fett gött! längtar ihjäl mig till imorgon eftersom ett paket med något jag inte själv vet vad det är leveraras hiiiit. antingen mina nya skor elller eller eller mina nya kläder jag beställt. wuuu, en sak till jag gillar med torsdag: nytt avsnitt av pretty little liars kommer ut. vilket jag ska se så snart som möjligt så ska ta tag i mina läxor nu innan. undrar om någon läst detta, troligen inte. kanske emelie. ses på lördag sister wiiii. 
 
 
såhär ser jag ut för alla främlingar :) nu bjuder jag på lite random stuffs whitch i like. hade bra allihopa! vi ses väl någon gång i framtiden :D 
 
 
söt bild jag hitta på weheartit 

 
mina finisaaaaar
 
ma sistahrs 
 
 
 
<3<3 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?