Bio mys

Hej. Ledsen för dålig updatering dom senaste dagarna... Jag har pluggat, pluggat och.. pluggat framförallt. Känner mig så stressad just nu & det är nog en av dom värsta sakerna som finns!! I allafall så är det så himla skönt med fredag och helg nu. Så idag så kollade jag på bio med Sara och Tilda. Så vi gick och såg "Sune på bilsemester". Faktiskt en helt okej rolig film. Så vid halv 9 var filmen slut och då tog vi tåget hem till mig så käkade vi god mat och kollade film. Imorgon så ska jag börja på min biologi inlämning som ska vara inne på måndag sen efter det får vi se vad som händer. Kunde inte haft en bättre fredag. Men nu ska jag kolla The Carrie diaries. Nighty xxx
 
Jag har märkt att min blogg ser helt hemsk ut just nu. 
 


Linda

mysigt med bio



URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?