Allmän info

4 från idag.. vet inte vad jag gör med min hand hela tiden
 
Hej på er! Har inte skrivit ett vanligt inlägg på ett tag nu så tänkte att jag gör det nu! Fredag idag och det har varit sjukt bra väder ute idag. Så idag har jag inte gjort så mycket, suttit ute, kollat serier och ätit massa melon hehhe. Efter vi hade käkat middag så lämnade mina föräldrar mig för dom skulle åka in till stan och gå på något ställa där man var tvungen att vara 18+.. så ja.. jag fick stanna hemma. Så jag har kollat massa gamla filmer och fixat inlägg. Rätt skönt och vara ensam hemma endån!
 
Imorgon så är det lördag och då på kvällen så har jag planer på att åka in till gröningen och grilla där med några kompisar. Så det ska nog bli nice! Men nu ska jag inte babbla så mycket mer utan ni får ha en fortsatt bra kväll. Pusss





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?