helg snapshots

 
 Min helg har varit riktigt bra, den började i torsdags (tidig helg) då vi slutade vid 11 tiden i skolan, då åkte jag hem och bara njöt av att sluta tidigt. På kvällen var hela familjen på student hos vår granne, där Christoffer tod studenten, himla rolig kväll. På Fredagen var ju alla lediga så då tog jag det lugnt på morgonen och senare åkte jag till Sara som ni vet hah, hade en riktigt bra kväll. Lördagen började med att jag åkte in till stan med Sara, vi kollade äffärer och åt lunch/fikade, sen så åkte vi hem till mig där våra familjer grillade tillsammans, käkade god mat och hade roligt. Idag söndag gick jag upp tidigt för det var dax för sommarkonsert med klassen/skolan. När vi var klara (tog runt 1h) så åkte jag hem.
 
Ikväll ska jag bara ta det lugnt, är ledig imorgon också, pusss





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?