Lite fler sanningar

- Det står glas överallt i mitt rum ibland som jag har vatten eller cola i haha
 
- Om jag ska äta något choklad så ska det vara mörk choklad.. inget annat. that's the shit. 
 
- Jag ger upp lätt
 
- Jag tittar bara på fotboll om Cristiano Ronaldo spelar. Bara för han e så jäääävla snygg och för jag har typ världens största kändiscrush på han.. hehhe!
 
- Jag lyckas nästan alltid ta slut på mitt batteri på min mobil varje dag
 
- Jag vill vara en morgonmänniska men ikke 
 
- Jag vill jätte gärna ha ett par flip flops förtillfället, som man bara kan hoppa i, ifall man ska någon stanns snabbt, typ ica eller nåt hhaha. 
 
- Jag tycker inte höga converse är snyggt längre
 
- Jag är extremt rädd för malar.. Usch asså förra året kröp en på min lampa så jag gick ner och la mig i soffan.. Så rädd är jag, klarar inte av dom fast dom är helt ofarliga 
 
- Saknar min morfar otroligt mycket





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?