summerdays (?)

hej kompisar, länge sedan jag skrev ett inlägg där ni fick veta vad jag höll på med om dagarna... känns det som, tror jag. vi är snart inne på andra veckan på sommarlovet som började bra med vädret men nu vet jag inte vad som hänt? fast det har väl fungerat ganska bra med film-dagar och lite sol då och då.
i fredags firade jag midsommar med familj och vänner. på lördags eftermiddagen åkte jag hem till Sara och vi hade film matahon med te och melon. igår gjorde jag inget speciellt förrens kvällen då jag åkte till stranden och mös med mina päron. vid halv tolv idag kom Sara hit och vi drack smoothie och kollade film. sen gjorde vi lunch och spelade kort, cyklade till ica och köpte glass. nu precis har vi spontan-bokat biljetter till förr eller senare exploderar jag till ikväll. & det är väl så min vardag ser ut för tillfället. vädret funkar, kanske inte på topp men. nu ska jag fixa håret och sminka mig. kram!
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?