10 maj

Igår konfirmerade jag mig som ni säkert redan vet för jag har tjatat om detta på bloggen nu haha - och det va såsåsåå roligt !! Vid tio tiden åkte jag till frisöken som skule fixa mitt hår och jag kom hem igen vid tolv. Och då tog jag bara på mig min klänning, fräshade upp sminket och sen var det på med skorna och iväg till kyrkan halv ett. Jag fick öva min sång och dom andra övade sitt. Klockan två började allt och vid halv 4 var vi ute ur kyrkan igen. Allt gick så bra. Sen tog alla bilder när vi kom ut, och sen åkte jag hem igen och då kom hela släkten hem till oss. Vi åt god mat, saras mamma hade bakat så goda tårter med massa frukt på !! Och jag fick sååå fina presenter, jag är så jävla tacksam  !! Bästa dagen på länge, men lite sorgligt att det är över, önskar att jag kunde göra om det om och om igen haha. 
 
Bäst av allt var nog att min fina vän nathalie kom hem !! Hon har lurat mig hela veckan att hon inte kan komma men hon kom, när jag såg henne i kyrkan fick jag världens största ögon haha. 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?