hmmm gästblogga...

tja glidarn, nu är det ju inte emelie som skriver- (nej för hon sitter på flyget till mallorca snart...,och även om jag kom hem från barcelona i lördags sent så är jag så jädrans avundsjuk på henne!) utan det är sara som skriver, har skrivit här innan och emelie har bett mig att göra något inlägg nu när hon e borta. ska försöka hinna några inlägg även om jag åker på husvagns semester på onsdag & mitt internet i mobilen är slut haha. men ska försöka hinna något ändå (: 

i skrivande stund har jag precis kommit hem från skolan och sitter ute i solen med biologiboken framför mig samtidigt som jag försöker lyssna på musik men hör istället byggarbetarna några meter bort. känner också grilldoften från grannarna, wäää vad gott. (okej det lät som en berättelse någonstans), ja men iallafall. har absolut inget att skriva om förtillfället så i princip det du läser just nu är sjukt meningslöst - precis som allt annat du läst nuu. 
iallafall, ingen aning om vad jag ska blogga om nu denna veckan men kommer väl mest slänga in bilder på vad jag gör eller från barcelona, hoppas jag inte kommer torka ut er med bloggtorka. 
nu ska jag hämta en aloe vera dricka och försöka plugga lite, leeedsen för romanen. ååh undrar om inte emelies plan precis flög föbi wäää 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?