SANNINGAR OM MIG

- Jag är sjukt tankspridd, nästan så det blir jobbigt ibland. Någon kan sitta och snacka med mig medans jag är helt bort i min egna värld, eller så kan jag sitta och göra något sen så bara jag kollar kanske mobilen en sekund så har jag helt glömt bort vad jag gjorde eller vad jag ens tänkte. Jag tänker så jävla mycket ibland, på allt och ingen haha. 
 
- Jag har en väldigt störd humor, kan skratta åt vad som helst och när som helst ibland…
 
- Jag ska åka på utomlandsresa snart, åååh vad jag längtar.. kommer bli as nice!!
 
- Jag konfirmerar mig på lördag, det ska bli sååå kul, träffa släkt, vänner, umgås,.. presenter haha.
 
- Jag kan vara så jävla glad ibland, jag blir nästan hypad haha.
 
- Jag vill ha allt ibland, eller vilken person vill inte det egentligen haha, men seriöst kan inte bestämma mig för att kanske spara till en sak.. helt hopplös är jag.. 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?