Svar på frågestund #4

Hur länge har du haft din blogg? min förra blogg startade 2009 & denna började jag med förra året. 
 

Har du någon förebild inom smink/skönhet? teresa grundin, så grymt duktig stylist !!

 

Favorit skådespelare ? Tjej & kille Kate Hudson, Julianne hough, Paul Walker, Matt bomer.
 
 
 
Kan du inte lägga ut sånt inlägg med dina favorit plagg? Jo men självklart :)
 
Vart kommer din Daniel Wellington klocka ifrån? Jag fick den av min morbror och min mormor när jag fyllde år förra året så vet inte riktigt vart dom köpte den haha.  
 
Är du nöjd med ditt utseende? Relativt
 

Något du älskar? mode, träning, fotografering, uppträda/sjunga, mat, serier haha.

 

bästa hårprodukten? moroccanoil, har inte den själv men har testat den. sjukt grym. 
 
Favvis mat? kyckling.. hallelujah
 
Dina bästa resemål? London & Sri Lanka
 
 
Snyggaste killkändisarna ? & vem skulle du velat gifta dig med av dom? Paul Walker, Matt Bomer, channing tatum, Ian Somerhalder, Paul wesley, Taylor lautner, Cam gigandet. Att gifta mig med.. Matt bomer är tyvärr gay så han går bort, Paul Walker lever inte, oj haha ehm.. tror då Ian Somerhalder. 
 
Vad kan man matcha till kjolar nu till sommaren? outfiten till vänster är kanske lite mer fint när man kanske ska på fest eller så. Höger är lite mer chill dag outfit. haha! Men man kan mixa hur man vill. Man kan byta ut conversen mot nike air force low, eller kanske svart och gråa tröjan med en t-shirt. 
 
skirts
 
Favorit smycke? Min daniel wellington klocka och mina ringar 
 

Har du några pluggtips? Lyssna på musik, Någonting att äta/dricka, planera vad du ska göra & sitt inte för länge med läxor för tillslut går det. tro mig haha, jag har erfarenhet av det.. 

 

Vad vill du göra efter studenten? Bo i Los Angeles/ New York, ha mitt egna klädmärke. 
 
 
favorit sport? Är inte så mycket för sporter men handboll är sjukt roligt
 
favorit blogg? Kenza, alla älskar kenza 
 
favorit plagg? Min Odd molly kofta, fuck tröja, vit circus blus, beige hunkydory byxor och massa andra haha. 
 
favorit djur? Hund
 
Vilka bloggar läser du? Kan göra ett inlägg om vilka jag läser
 

Någon inspiration/ idol? christina augilera, beyonce, sofi fahrman

 

Vad ska du göra till sommaren? I slutet av maj ska jag till mallorca en vecka, i sommar så ska kanske jag och mina föräldrar till grekland. Sen vet jag inte så mcyket mer. Hoppas på sommarjobb!!

 

Tack så himla mycket för era frågor. Har verkligen försökt svara så bra jag kan. xo






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?