Avlider

Precis fixat min väskan inför skolan imorgon. Tror jag avlider på riktigt. Åhh, orkar inte gå till tåget imorgon. Blö. Men nu ska vi inte prata om det mer, igår så va jag med sara hela dagen, vi sprang en runda på morgonen tillsammans, sen så sprang vi hem till henne så käkade vi frukost, dusha, och kollade film. Sen åkte vi hem till mig med hennes päron och fika sen tack vi till väla. Då tog jag mitt sista hål i örat, jag fick det i julklapp. Sen så sov Sara hos mig så resten av kvällen kollade vi film.
 
Idag har vi mest slöat, vi gick upp vid halv 9, då käkade vi frukost och kolla film. Sen gick vi en runda ute sen drack massa te och kollade film. Och jag fick post av Maria Montazami idag.. asså.. whaaat? Skojar inte. Fick sån bild på henne och hennes autograf, vetefan vad det kom från haha. Men nu ikväll har jag dushat, och kollat tv och bara slöat. Ska snart lägga fram kläder till imorgon sen blir det Paradise Hotel. PUSS





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?