massa +

 
Hej. sitter ute och lyssnar på musik och fixar lite saker. Vädret idag är rätt hyfsat, solen tittar fram lite smått då & då så det är härligt. det regnade hela eftermiddagen igår så jag blev lite sur då haha. 
 
Men istället för en massa deppigt skrivande om sveriges väder så har jag en lista över positiva saker som gör en lite gladare kanske.
 
+ Jag fyller år om exakt 38 dagar!! 
 
+ Vi bokade resa till innan idag imorse!!!!!!! 
 
+ Veronica Maggio konsert om 17 dagar!! 
 
+ Någon dag denna veckan så ska jag & mina päron till Köpenhamn och shoppa hihi
 
+ Jag har världens finaste familj och vänner!!
 
+ Jag älskar mina Calvin Klein pyjamasshorts, så jävla sköna 
 
+ Bloggen går otroligt bra just nu 
 
+ Jag är så lycklig över allt just nu 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?