sista rycket

Hej på er, måndag idag & nu är det bara några få dagar i skolan kvar innan sommarlovet. Förhoppningsvis går dagarna fort och blir roliga. jag går sista terminen på min skola och med min klass, vet inte vad jag tycker om det. men iallafall nog med det. solen lyser ute (!!) och byggarbetare utanför köksfönstret som lägger fiber... jej. annars äter jag frukost och lyssnar på musik, börjar om 1,5h. skoldagen blir förhoppningsvis kort & senare ska jag göra en lite rolig sak... ikväll kommer emelie hem (!!!!!!) och ska kanske kanske träffa henne då om hon orkar och vi hinner haha.  så min sista bloggdag för denna gången, hehe. men slänger nog in ett sista barcelona inlägg tror ja. men nu ska jag börja fixa mig, ha en bra vecka på errrrrr. 

/sara





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?