E som i emelie

10 saker du vill göra innan du dör: bo utomlans, göra egen klädkollektion, få en större blogg, inreda mitt drömhus, åka till New York och L.A, gifta mig, få barn, gå på beyonce konsert och hoppa fallskärm

 

9 saker om dig själv: Jag älskar jordgubbar, jag stör mig riktigt grooovt på dom som står på fel sida i rulltrappan haha, engelska och biologi är mina favoritämnen, Jag älskar att mixa ihop olika outfits, jag älskar skor, jag har dyslexi, mitt hår är naturligt lockigt, jag lyssnar oftast på musik för att kunna somna på vardagarna och jag älskar att resa. 

 
   8 sätt att vinna ditt hjärta på: Få mig att skratta, snäll, vara sig själv, har en fin insida, omtänksam, äkta, alltid finnas för en, har en fin insida. 
 

7 saker du ofta grubblar på: Framtiden, bloggen, skolan, killar, livet, världen, rymden.

 

6 kändisar du tycker är snygga: Ian somerhalder, Paul Walker, Matt bomer, zac efron, channing tatum, Paul wesley, Taylor lautner, Cam gigandet

 

 
 
5 saker du aldrig skulle vilja göra: Förlora någon nära, simma med hajar, bråka med någon jag älskar, fastna i en hiss, vara instäng i ett rum. 
 

4 saker du köpt den senaste månaden: Jacka, öronhänge, jeans och kjol.

 

3 sätt att få dig le/skratta: Kittla mig, berätta ett roligt minne, säga något roligt. 

 
 2 gamla favoritlåtar: Save tonight - Eagle Eye Cherry, Ain't no other man - Christina Aguilera 
 

1 sak folk inte visste om dig: Jag är pedant 



Elin Larsson

Var med och vinn en valfri bikini från To die for!:)

http://elinlarsson.forme.se/2014/mars/tavling-bikini-fran-to-die-for.html#comments



URL: http://elinlarsson.forme.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?