Tävling - vinn en todiefor bikini

 
Äntligen är det dags för min första tävling! Jag har fått chansen att få dela ut en valfi bikini från www.todiefor.se. Dessa populära bikinisarna är så enormt söta och deras färger är så fina & denna bikinin kommer att passa perfekt till sommaren. 
 

FÖR ATT DELTA: 

 

 1. Gå in på todiefor.se och välj vilken modell i bikini du vill vinna och kommentera sedan det här + skriv ditt namn, mailadress och vilken storlek du ska ha. 

 

2. Följ @TodieforSwimwear på instagram ELLER på facebook: www.facebook.com/TodieforSwimwear + att ni ska följa mig på instagram @emelielsvensson. 

 

Tävlingen avslutas om 3 dagar. Lycka till! 

TÄVLING ÄR AVSLUTAD! 

GRATTIS ELIN!!! Du kommer att bli kontaktad av todiefor 



Stella Lindstrii

Jag skulle sååååå himla gärna vilja vinna "hips don't lie" i storlek S. Jag följer både dem & dig på instagram. Åh nu kommer jag hålla tummarna resten av veckan.

Svar: Lycka till fina Stella!!
Emelie Svensson



URL: http://stellamatildalindstrii.blogg.se


Emma Schulz

Tjeena fina du! Är med i tävlingen för skoj skull! Om jag vinner vill jag ha "Naomi set" det helt svarta med spets, som på bilden! I bikini toppen behöver jag medium och i underdelen skulle jag vilja ha x-s! Puss på dig goding❤️

Svar: Lycka till min goding <33
Emelie Svensson



URL: http://nattstad.se/EmmaScgulz


Lilly Fang

Hej!
Jag skulle jättegärna vilja vinna Thinking of you i storlek S.
Härlig blogg du har! :)

Svar: Lycka till fina du,
Emelie Svensson



URL: http://lillyfang.blogg.se/


Elif Cicek

Hejheeeej.
Skulle sjuuukt gärna vilka vinna den rosa hips dont lie i storlek xs i överdel och s i underdel. Följer dom på instagram, följer dej också direkt efter jag skrivit klart detta. Skulle vara sjukt roliga att vinna, grym blogg du har ❤️

Svar: Lycka till fina elif <3
Emelie Svensson



URL: http://nattstad.se/elifcicek


Lisa Warnberg

Hejsan vilken fin blogg du har! Älskar dessa bikinisar och jag skulle vilja ha ”hips don’t lie”, överdel S underdel XS. Kram

Svar: Lycka till
Emelie Svensson



URL:


Tilda

Jag vill gärna ha hips don't lie i s (rosa). Följer båda på instagram och på fb. Vet inte vad jag ska skriva mer HAHAH. Det va faktisk lite kul



URL:


Maja

Skulle riktigt gärna vilja ha "gips don't lie". Båda delarna i xs. Den är så extremt fin. <3
Fin blogg förresten :*



URL: http://majaliva.blogg.se


Lina

Heeeeej Emelie! :D jag vill ha "like a angel" i storlek S i både nederdel och överdel ;) Hoppas jag vinner :)

Svar: Lycka till fina du!!
Emelie Svensson



URL:


Mikaela

Hej Emelie! :*
Jag skulle vilja ha " Thinking Of You "i storlek S i underdelen och XS i överdelen.

PUSS :*





Svar: Lycka till goding :*
Emelie Svensson



URL: http://www.mikaelaelvira.blogg.se


E

Skulle vilja ha only you i storlek S i båda delarna, sjukt fin. Följer både dig och dem nu!



URL:


Anonym

Vill hellre ha hips don't lie!



URL:


Elin

Jag vill jättegärna vinna Lola till min syster som fyller år i maj! Har inte hittat en bra present men vet att hon hade älskat Lola då hon älskar allt som är lite sjömansaktigt :) Har verkligen inte råd att köpa present då jag måste spara till en resa i sommar så hade passat perfekt detta... Hoppas!! Juste hennes storlekar är M på bägge delarna tror jag :) [email protected]



URL:


Ida-Christine Arnesen

Summer Breeze Set i Dark Blue är VERKLIGEN "to die for" !! Wow!

Sitter nästan och dregglar framför datorskärmen... Alla har sina anledningar till att få vinna en bikini. Min är att jag helt enkelt vill ha något att kämpa för att se bra ut i till sommaren. Jag är inte den som brukar känna mig snygg i bikini, men jag tror att denna modell hade passat som handen i handsken (eller som bikinin på kroppen) ;)

Vill passa på att önska alla ett lycka till och håller tummarna!

STORLEKEN på TOP vill jag ha till Extra Small (a-cup)
och storleken till BOTTOM, Medium.

Tack för mig! :D

MVH
Ida-Christine Arnesen
Mail: [email protected]



URL:


Emma

Hej, super fin blogg. Jag skulle vilja vinna hips dont lie (den rosa) Storlek S i underdel och xs i överdel.

Det skulle vara super kul att vinna och fin blogg!



URL: http://emmiich.blogg.se


Liva Brandt

Hej Emelie! Följer dig och todieforswimwear på instagram :) så grymt fin blogg du har också. Jag skulle önska att vinna "Hips don't lie" för den är verkligen supersnygg! Båda delarna ska vara i s. Nu är det bara att hoppashoppashoppas <3



URL:


Sara Jörgensen

Hallå på dig! Jag är med och skulle vilja vinna "Like an Angel set" för att den är sjukt snygg, that's it. Yep, storlek S i båda skulle jag tippa på, eller vet haha. Jaja kramis kramis
Följer allt osv :D



URL:


Sara Jörgensen

Hallå på dig! Jag är med och skulle vilja vinna "Summer Breeze Set - dark blue" för att den är sjukt snygg, that's it. Yep, storlek S i båda skulle jag tippa på, eller vet haha. Jaja kramis kramis
Följer allt osv :D



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?